søndag 27. mars 2011

Endelig.

Okei, da har jeg endelig fått til å skjønne litt av hvordan jeg skal utforme denne bloggen... tror jeg.

 Vi har jo nå på skolen at vi skal(?) lage en blogg i sammenheng med skolearbeidet vårt, slik at vi får "dokumentert" litt. Ja, forresten jeg er Celine Marielle og jeg går på Lier vgs. på Blomsterdekoratør linjen, lettere sagt du kommer til å se en del til blomster her etter hvert. Hvis jeg er flink å husker å poste innlegg da, men jeg får prøve så godt jeg kan ettersom jeg tror dette går litt på karakter, gjør det dét Kristin?


Men dette får holde for et første innlegg, og jeg skal fikse på designet etterhvert.. dette er bare foreløpig og hva jeg klarte etter å ha studert disse innstillingene for bloggen i to hele timer.. om det ikke var mer.

Celine Marielle

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar